Nyt on paljon uutta kerrottavaa, on niiiin paljon uutta. UUSI auto ostettiin toissa viikolla , pieni Nissan Micra vm. 99. Mulle just passseli. Vanha taitaa mennä mun veljen toimesta paaliin, ei sitä kannattanut enää alkaa laittaa kuntoon. Pellit olivat niin ruosteessa, ettei se olisi mennyt katsastuksesta enää läpi, ei millään ilveellä.

UUSI työpaikka on myös tiedossa. Kun tämä nykyinen puurtaminen loppuu parin kuukauden päästä, niin sitten saan lomailla elokuun ja aloittaa syyskuun alussa uudessa paikassa. Ihanaa. =)

UUSI kummipoika!!!! Lauantaina olin kummipoikani ja hänen veljensä kastejuhlassa. Juhla oli ihana, pappi otti hyvin huomioon nämä pienet sankarit ja oli suunnitellut kasteen tosi hienosti. Pojat osasivat käyttäytyä myös tosi fiksusti, ihan sydän paisui ylpeydestä, vaikka ei mun ansiota heidän kasvatus ole ollutkaan. =) Kummipoikani oli tosi suloinen, ja on edelleenkin tietysti. =) Nyt mä olenkin sitten jo kolmen lapsen kummi. Hienoa että muhun luotetaan. Osaisinpa vain olla luottamuksen arvoinen...