1. Kuka olet kahdella sanalla? Iloinen ihminen

2. Mitä pizzasi päälle laitetaan? Tonnikalaa, katkarapuja, aurajuustoa..

3. Ruotsi vai englanti? Ruotsi taittuu paremmin.

4. Pelkäätkö hammaslääkäriä? En mä siitä nautikaan..
5. Milloin olit viimeksi lentokoneessa?  Helmikuussa 2004
6. Pidätkö sateesta? Pidän kyllä.

7. Onko sinulla silmälasit? On mulla
8. Minkä vaihtaisit itsessäsi?
Ison vatsani pienempään.
9. Minkä väriset sukat sinulla on nyt?
Ei ole sukkia nyt
10. Mitä ensimmäisessä tekstiviestissäsi, saapuneet -kansiossa lukee? Milloin oli se
vanhempainilta?
11. Oletko hyvä matematiikassa?  En tosiaankaan ole

12. Mitä aiot tehdä ensimmäisenä kesälomapäivänä 2007? Varmaan rentoudun ja luen.

13. Oletko koskaan voittanut missään netin kilpailussa? No enpä ole.<?XML:NAMESPACE PREFIX = O />

14. Mitä radiokanavaa kuuntelet? Pohjanmaan radio ja Nova

15. Mitä yhteistä sinussa ja äidissäsi on? Hankala luonne?
16. Mistä luulet, että muut tunnistavat sinut?
Kovasta äänestä..?
17. Tomaatti vai paprika?
Tomaatti.
18.Minkä väriset verhot huoneessasi on? Missä niistä? Olohuoneessa punaiset, makkarissa valkoiset, keittiössä ei ole nyt verhoja

19. Mikä kappale soi nyt päässäsi? Ei mikään.
20. Mitä sanoit viimeksi ja kenelle?
Danielille sanoin että "vie vaikka kaikki!"
21. Paljonko kello on?
13:50
22. Missä huoneessa olet nyt?
Toimistossani työpaikalla
23. Onko huone siisti vai sotkuinen, nyt? Sekainen on tämä

24. Onko sinulla ollut monta reikää hampaissa? Kyllä niitä ihan tarpeeksi on ollut...
25.Osaatko paistaa lettuja? osaan mä

26. Onko sinulla sisaruksia? Pikkuveli löytyy.
27. Minkä nimen antaisit pojallesi?
En tiedä yhtään.. en ole ajatellut asiaa.
28. Pidätkö moottoripyöristä?
Ne ei ole kyllä yhtään mun juttu.
29. Mikä pari on paras unelmakämpässä?
Häh?????
30. Oletko kateellinen jollekin?
Kateus on turhaa energianhukkaa, joten en ole.
31. Minne matkustaisit, jos lähtisit huomenna?
Uuteen-Seelantiin olisi joskus kiva päästä
32. Mitä pelkäät eniten tässä maailmassa? Pelkääminen on turhaa etukäteen.. suree asioita sitten kun ne on tapahtuneet.

33. Uskotko jumalaan? Uskon.
34. Itkettääkö? Joskus.

35. Omistatko niittivyön? En
36. Ilkka jääskeläinen vai 50cent? Noista vaihtoehdoista sitten tuo Ilkka

37. Minkä puhelimen omistat? Nokian.

38. Asutko kerros-/rivi-/omakoti-/paritalossa? Kerrostalossahan minä
39. Sattuuko sinua nyt johonkin? Ei mua satu.

40. Mitä olet syönyt tänään? Mm. nakkikeittoa, rieskaa, mustikkapiirakkaa ja jogurtin.
41. Oletko ostanut mitään tänään? Mitä?
En ole, enkä aiokaan.
42. Onko sinulla parasta ystävää?
Ei ole yhtä yli muiden. Jokunen erittäin läheinen ystävä löytyy. =)
43. Missä kuussa sinulla on syntymäpäivät?
Mun synttärit on syyskuulla
44. Oletko humoristinen? Kyllä niin voisi sanoa.

45. Oletko hiljainen vai riehutko koulussa? Enpä ole käynyt koulussa pitkään aikaan, mutta mieluummin menisin riehumaan kuin olemaan hiljainen.

46. Mitä irtojäätelöä ostat kioskista? Harvoin ostan, mutta silloin kun niin teen, niin maut vaihtelee.
47. Käytätkö vielä sukkahousuja/pitkiksiä housujesi alla? En vielä, mutta ehkä 30 vuoden päästä on jo pakko.

48. Oletko "allerginen keväälle" ? Tod.näk. enemmän siitepölylle..
49. Mitä urheilua harrastat? lenkillä koitan kaydä ja ratsastamassa. Fillarillakin poljen.

50. Nauratko enemmän kuin itket? ehdottomasti!
51. Omistatko hyviä ystäviä?
Kyllä mulla sellaisia on..
52. Kumpi on sinulle tärkeämpi, äiti vai isä?
Ei pysty sanomaan. Molemmat ovat omalla tavallaan tosi rakkaita ja tärkeitä.
53. Käytätkö msn messengeriä? No en.

54. Kuinka paljon olet koneella päivässä? Vaihtelee tosi paljon.
55. Onko kynsissäsi kynsilakkaa?
Varpais on, käsis ei.
56. Miten hiuksesi ovat nyt?
Kiinni päässä ne ovat.
57. Pesitkö aamulla hampaat?
Joo.
58. Pidätkö huvipuistoista?
En.
59. Mikä on puhelimesi taustakuvana?
Ei mulla ole taustakuvaa.
60. Millainen sää on ulkona?
Kesäinen.
62. Arvaa paljonko kello on nyt?
14:00?
63. No paljon se oikeasti on? Näyttää olevan 14:07.
64.Oletko koskaan lähettänyt viestiä the voice tv:seen?
Eipä ole tullut tarvetta.
65. Mikä tuo kesän?
Aurinko, ja lämpö!
66. Tiedätkö kenen nimipäivät on tänään?
En. Sulevin päivä näkyy olevan.
67. Kuinka pitkä olet?
172cm
68. Oletko alipainoinen? en tosiaan ole.
69. Oletko omasta mielestäsi pissis? En mä ole. Kun en ole ihan varma edes, mitä se on...
70. Omistatko raitapaitoja?
En omista.
71. Marimekko vai micmac?
Marimekko on enempi mieleeni.
72. Monelta heräsit tänään?
6.45
73. Oletko käynyt koskaan missään festareilla?
Olen mä ollut niillä, ihan tarpeeksi.
74. Mitä vihaat?
Toimintatilastojen täyttämistä töissä.
75. Minkä aineen tunnilla on tylsintä? Musiikin.. ja kemian.Oli siis silloin kun olen koulussa.
76. Kuvaile päällä olevaa paitaasi kolmella sanalla?
Musta, lyhythihainen, kiva.
77. Oletko hyvä Twister pelissä? Ihan kohtuullinen.

78. Mikä on liikunnan numerosi? Kasin oppilas olin.
79. Pidätkö pienistä lapsista? Omista kummilapsistani. =)

80. Kuunteletko nyt musiikkia? En.
81. Oletko ihastunut nyt? En..

82. Mitä et tekisi vaikka maksettaisiin? En ole yllytyshullu.
83. Onko tänään ollut hyvä päivä?
Ihan hyvä ,kiitos.
84. Mitä sinulle kuuluu?
Kiitos hyvää.
85. Oletko koskaan jättänyt sormia oven saranan väliin?
En.
86. Mikä viikonpäivä tänään on?
Tiistai
87. Oletko koskaan kalastanut? Olen mä.

88. Mäkkäri vai Hese? ei mielellään kumpikaan...
89. Historia vai äidinkieli?
Historia on mielenkiintoista. Tosin ilman äidinkieltäkään ei olis kiva olla…
90. Kaulahuivi vai lapaset?
Hmm… Kaulahuivin saa kiedottua myös käsien ympärille, jos se on tarpeeksi pitkä, mutta isojakaan lapasia ei saa kaulan ympäri. Joten kaulahuivi.
91. Sano jotain englanniksi?
Hi!
92. Tiedätkö minä viikonpäivänä synnyit?
Keskiviikkona
93. Mikä on lempikarkkisi?
Ei ole, kaikki liki maistuu.
94. Syötkö usein karkkia?
en edes joka viikko.
95. Ovatko ukkosmyrskyt kivoja? En mä niistä nauti.

96. Onko sinulla mielikuvitusystävää? Ei.
97. Tiedätkö jääkiekon säännot?
Suunnilleen.
98. Minkä muotoiset makaronit ovat kivoja? Kaikki menee samanlaiseksi mössöksi mahassa, joten kaikki käy.

 99. Kirjoita jonkun kappaleen kertosäkeen sanat? Minä soitan harmonikkaa, ihmiset on kummissaan...
100. Mitä nyt aiot tehdä? Kait se pitäis jatkaa töitä.