Niin, tänään tosiaan oli taas ratsastustunti. Tällä kertaa ei aivan kommelluksitta selvitty, mutta pääsinpä kuitenkin ratsastamaan. Pauliina-ope oli unohtanut ilmoittaa mulle, että mun ratsastusaika onkin tuntia aikaisemmin kuin tavallisesti. =) Kun menin tallille, muut olivat jo hyvässä vauhdissa ratsastamassa.. No, mä sain mennä sitten lastentunnille oman tuntini jälkeen. Olipa itseasiassa yllättävän haasteellista, sain itselleni aika vaikean hevosen, Jössen, jonka selässä mun on ollut aina vaikea istua ja jonka askellajit on jotenkin mun peffalle sopimattomia.  =) Kun siihen vielä lisätään kuumuus ja hevosen vetelyys helteistä johtuen, hiki kyllä virtasi. Loppujen lopuksi olin tyytyväinen tuntiini. Niin, Jösse on tosi kultainen heppa ja saa mun sympatiat kaikin muin osin paitsi ravin osalta...

Ensi viikosta lähtien piinaankin teitä ratsastuskertomuksilla kaksi kertaa viikossa. Mä laskeskelin, että budjetti kestäisi sen toisen tunnin ja niin nyt sitten mennään, toistaiseksi.