Tänään se ikä vaihtui sitten uuteen numeroon. Kiva päivä on ollut, vettä satanut liki koko päivän =) Sopii mun flunssaiseen mielentilaan. =) Sain jo viikolla Heliltä ison paketin , jossa oli kielto päällä, ettei sitä saa aukaista kuin vasta tänään. Kilttinä tyttönä olen totellut ja avasin sen vasta.

Tälläinen se oli:

910374.jpg

Ja tälläinen se oli hiukan myöhemmin:

910375.jpg

Siis aivan ihana, sekalainen kasa kirjepapereita ja kuoria yms. pientä. Minähän kirjepapereiden suurkuluttajana leijailin suorastaan töihin. Kiitos, Heli muistamisesta!

Myös yksi kummilapsistani siskoineen lähetti piirustukset:

910407.jpg

Tässä isosisko 4v. Mä olen siis tuo oikeanpuoleinen ja mulla on vain kaksi jalkaa.. Mies sai niitä kolme tai neljä.. =) Hienosti osaa myös kirjoittaa! Alla sitten kummipoitsuni 3v:

910411.jpg

Teoksen nimi on "vettä sataa maahan" ja laitimmaisin suttu vasemmalla esittää kuulemma jäätelöä. Hyvä yhdistelmä =) Kyllä se poika kummitätinsä tuntee, jätskiä voi syödä säällä kuin säällä!

Tanjuskalta sain hienon hevosaiheisen kortin, mielestäni hän on sen laittanut sivuilleen, joten käykää kurkkaamassa sieltä!

Kiitos kaikille muistaneille muutenkin, on kiva huomata kuinka paljon sitä ystäviä oikein onkaan!