Koko viikko on tuntunut olevan sellaista matalalentoa, että hyvä kun on ehtinyt nukkumaan välillä. Töissä on ollut kiirus uusien asioiden ja tehtävien kanssa ja muutenkin on tuntunut että mua revitään joka suuntaan. Keskiviikkona ja torstaina olin ratsastamassa ja erityisesti torstain tunti jäi mieleen, kahdestakin syystä: tunnilla harjoiteltiin puomeja ja esteitä ja mä hyppäisin ekan kerran 60 cm korkea esteen.. Tai siis hevonen sen loikkasi ja mä pysyttelin selässä miten taisin.. Se oli hienoa. Vähemmän hienolta tuntui, kun samainen hevonen tallasi mun jalalle.. Tässä näyte tältä päivältä, kun "turmasta" on kulunut siis kolme päivää..

927336.jpg

Varpaat eivät ole enää niin turvoksissa, ja mustelmakin on siirtynyt varpaiden juureen. Perjantaina mustelmaa oli lähes koko kuvatulla alueella. Antakaa myötätuntoa!!!

No se siitä =)

Alkuviikosta sain aivan ihanan paketin, kun osallistuin Annitannin organisoimaan 15 askartelutavaran vaihtoon. Lähettäjänä oli Marika. Iso kiitos sinulle, tosi kivoja juttuja!

927335.jpg

papereita, kiiltokuvia, nauhoja, nappeja, servettejä, tarroja... Tosi monipuolinen ja kiva paketti!

Olen tehnyt myös urakalla kortteja isompaa tilausta varten, mutta niistä kuvia tuonnempana. Nyt oli vaan pakko päivittää blogia edes vähän, ettei ihmiset luule mun kadonneen kokonaan!