on mulla! Tänään tulla tupsahti kiva paketti piristämään päivääni, sisältäen jos jonkinmoista juttua ja ihanuutta. ISO KIITOS sinulle! Kuvan liitän myöhemmin tähän, nyt on ei enää jaksa. Ajatukset alkaa olla jo niin huomisaamun leikkauksessa. Paasto on alkanut.. Nyt on ihmeen rauhallinen mieli, ajattelen, että kyllä tuo Taivaan Isä mua sen verran suojelee kuin on tarvis. =) Palaan kuvioihin siis voimieni mukaan viikonloppuna tahi ensi viikolla.

Edit: Vihdoin siis kuva tuosta ihanasta paketista:

974455.jpg

Sain siis mm. kaksipuolesta teippiä, tuollaisen ihana pienen enkelin, joka kuvassa vain kimaltelee tuossa hymykortin päällä, lävistäjän, pienen vihkosen, tarroja ja vaikka mitä muuta. Mistähän tuo SAY:ni tiesi, että mun viittomakielen aakkoset ovat joutuneet hukkaan? Tuo kortti on mulle OIKEASTI TARPEELLINEN! Voi, kun saisi jo tietää kuka mua muistaa!