Tämä viikko on lähtenyt mukavasti käyntiin. Töissä tuli kehuja esimieheltä, olen saanut kivaa postia sekä verottaja yllätti kerranki positiivisesti. =) En halua kehuskella, mutta jostain kumman syystä ( luultavasti ihan omaa hajamielisyyttäni olen ollut noin puoli vuotta siinä käsityksessä, että saan veronpalautusta noin 300 euroa. Äsken tulin koneelle maksaakseni laskuja ja hups heijaa, palautusta olikin tullut reilu tonni!! Minähän tässä aloin huutamaan niin että mies tuli juosten katsomaan, mikä mulla on hätänä. Ensin en uskonut silmiäni, mutta kun kaivettiin veropaperit esiin, niin kyllä se summa oikein oli... Joskus näinkin päin.. Minä vaan olin jostain tuon 300 kehittänyt päähäni. Joten varokaa vain kummilapset : Kummitäti lähtee perjantaina shoppailemaan joululahjoja. =)

Laitan tähän loppuun kuvan ihanasta tontusta, jonka Nesse laittoi kiitokseksi osallistumisesta Mintun joulukalenteriin. Kiitos!

1108702.jpg