Aina se iskee silloin, kun olis miljoona muutakin hommaa... Yritän tässä pähkäillä viimeisiä työjuttuja valmiiksi ennen juhannuksen viettoon lähtöä. Ensi maanantaina kun alkaa ensimmäinen rippileirini tälle kesää ja osa oppitunneista on vielä valmistelematta. Nyt tekisi vaan mieli tehdä kaikkea muuta.. Näin kaupassa eilen kivan näköistä lankaa ja en ostanut, kun mulla on ikäänkuin askartelumateriaaliostokielto päällä (miehen toimesta). Nyt yöllä sitten heräsin ja olin keksinyt siitä niin mainion idean, että pakko mun on lähteä kohta kaupungille katsomaan, josko lankaa olis vielä jäljellä... Toivotaan parasta.

Uskalsin ilmoittautua mukaan myös SAY3:seen. Pähkäilin kauan aikaa, mutta kuin olen lukenut monen blogista, kuinka kivaa se on, pakko munkin on uskaltautua mukaan. Tämä mun blogielämä on vielä niin alullaan, etten edes ole keksinyt kaikkia mahdollisuuksia, mitä täällä onkaan ja mitä voisi alkaa tekemään. No, kaupungille sitten.. viis niistä oppitunneista...