Kuvattomat postaukset jatkuvat edelleen... Mies unohti kameran mökille. =(  Ihan ensiksi suuri kiitos Hilulle Roppukaupalla Askarteluiloa- paketista, joka tuli perjantaina. Paljon oli kivoja juttuja!  Kiitos myös Tarjalle kesäkuun leimakuun paketista, sen sain jo ajat sitten ja ainakin mielestäni kiitonkin sinua jo sähköpostilla. Kiitos kuitenkin vielä kerran!

Kuulumisia muuten sitten. Vieraat lähtivät perjantaina ja saman tien painuttiin miehen kanssa mökkeilemään. Mun mökkeilyt olivat vain vuorokauden mittaiset, sillä eilen oli tämän kesän ensimmäisen rippileirini konfirmaatio. Hyvin se meni, vaikka tuo ehtoollisen jakaminen mua joka kerta jännittää ihan älyttömästi. Nuorisotyönohjaajan toimenkuvaan kun se ei kuulu juuri kuin pari-kolme kertaa vuodessa..

Tänään sitten varmistui sellainen asia, että joudun menemään kolmannelle rippileirille tänä kesänä. Alkuperäisen suunnitelman mukaan mulla olisi ollut elokuun alussa vielä yksi ja sitä ennen vain lomailua. Nyt on käynyt niin, että eräs työntekijä ei voikaan tulla meille töihin ja joku tarvitaan hänen tilalleen. Se tarkoittaa sitä, että ensi maanantaina minä suuntaan taas leirikeskukseen. No, olisinhan minä ehkä jotain, muutakin tekemistä keksinyt, mutta ajatteln asian näin, että mä olen valmis joustamaan, sillä joskus voin itsekin tarvita apua. Ja yksi elämänohhjeeni, mitä koitan parhaani mukaan noudattaa on: "Tee muille se, mitä haluaisit itsellesi tehtävän". Ja sitäpaitsi, mun mielestä rippileirit on ihan mukavia!

Tänään olenkin sitten vienyt meidän kolikkopurkin sisällön pankkiin, ostanut kahdet kengät, käynyt verenluovutuksessa ja ruokakaupassa. Loppupäivän olen rötväillyt vaan sohvalla lukien hömppärakkausromaania... Mutta ihan hyvällä omallatunnolla. Veripalvelun täti sanoi mulle nimenomaan, että pitäisi ottaa rennosti! =) Tilannetiedotuksia seuraa taas myöhemmin..

Olen muuten jäänyt ihan koukkuun tuonne Facebookiin.. olen ollut kovasti sitä mieltä, etten mä sinne kirjaudu, mutta kuinkas sitten kävikään...