Niin, luulin jo olevani voiton puolella tän leikkauksen kanssa.. No sinänsä olenkin, mutta taas saan lisätä allergialistaani uuden aineen. Leikkauksen jälkeen sain antibioottikuurin, jonka viimeisen tabletin napsaisin lauantai-iltana. Lauantain ja sunnuntain vastaisena yönä alkoi kutina ja ihottuma. Sunnuntain kärvistelin mutta tänä aamuna kahden raavitun yön jälkeen päätin mennä näyttämään ihoani lääkäriin. Arvelin siis itse, että olen saanut antibiootista allergisen reaktion. Näin on mulle käynyt ennenkin...

Lääkäri sitten vahvisti, että mulla on oikein klassinen urtikaria, eli suomeksi nokkosrokko. Kuulemma niin oppikirjan kuvan näköinen, että voisin päästä uuteen painokseen siihen opukseen. No, suorinta tietä apteekkiin hakemaan vähän tujumpia antihistamiineja ja kyllä tämä olo alkaa helpottaa. Nyt olen siis jo kolmelle eri antibiootille allerginen. Saa nähdä, millä lääkärit seuraavat tulehdukset meinaavat hoitaa. Se on onneksi sen ajan murhe. =)

Nyt kutina on helpottanut ja ihottumakin laskenut huomattavasti, jotta tästäkin selvittiin hengissä. =)

Ja muuten, mulla alkaa olla pieni epäilys, kuka mun SAY on.. =) Vielä eilen olin niin kuutamolla kuin vain voi olla, mutta tänään surffailin blogeja läpi oikein urakalla... Voi toki olla, että olen ihan väärässä ja olen edelleen siellä kuutamolla. =)